Wstęp
- Niniejsza Polityka opisuje zasady przetwarzania danych osobowych w serwisach prowadzonych w domenie t-mobile.pl, a także innych stron internetowych prowadzonych przez lub na zlecenie T-Mobile Polska, z wyjątkiem serwisów opatrzonych odrębnymi politykami prywatności i cookies (dalej „Serwisy”).
- W związku z korzystaniem przez Użytkownika z Serwisu Administrator zbiera dane w zakresie niezbędnym do świadczenia poszczególnych oferowanych usług, a także informacje o aktywności Użytkownika w Serwisie. Poniżej zostały opisane szczegółowe zasady oraz cele przetwarzania Danych osobowych gromadzonych podczas korzystania z Serwisu przez Użytkownika.
- Aktualna wersja Polityki obowiązuje od 18.12.2020.
Definicje
- Administrator – T-Mobile Polska S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Marynarska 12, 02-674 Warszawa, dalej zwany także: „T-Mobile”.
- Dane osobowe – informacje o osobie fizycznej zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania poprzez jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość, w tym IP urządzenia, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookie oraz innej podobnej technologii.
- Polityka – niniejsza Polityka prywatności.
- RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
- Użytkownik – każda osoba fizyczna odwiedzająca Serwis lub korzystająca z jednej albo kilku usług czy funkcjonalności opisanych w Polityce.
Kontakt
Kontakt w kwestiach opisanych w niniejszej Polityce dostępny jest między innymi w następujący sposób:
- drogą elektroniczną na adres: iod@t-mobile.pl lub
- pocztą tradycyjną pod adresem: T-Mobile Polska S.A., ul. Marynarska 12, 02-674 Warszawa.
Dlaczego przetwarzamy dane
1. Korzystanie z serwisu
Dane osobowe Użytkowników mogą być przetwarzane przez Administratora w następujących celach:
- świadczenia usług drogą elektroniczną w zakresie udostępniana Użytkownikom treści gromadzonych w Serwisie oraz zawarcia i wykonania łączących nas umów – wówczas podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit b RODO);
- analitycznych i statystycznych Administratora – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit f RODO) polegający na prowadzeniu statystyki i analityk korzystania ze świadczonych usług;
- związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa użytkowników oraz stabilności świadczonych przez Administratora usług - podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit f RODO) polegający na zapewnieniu bezpieczeństwa stosowanych rozwiązań;
- ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi – podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit f RODO) polegający na ochronie jego praw;
- realizacji obowiązków publicznoprawnych Administratora – w przypadku dokonania zakupu za pośrednictwem Serwisu - wynikających przede wszystkim z przepisów podatkowych oraz ustawy Prawo telekomunikacyjne wykonania ciążących na nas obowiązków prawnych, przez czas ich wykonania obowiązków, np. dokonania rejestracji abonentów ofert na kartę i określony przepisami czas przechowywania danych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 c) RODO;
- marketingowych T-Mobile. Działania te mogą polegać na prezentacji ogólnych treści marketingowych, jak również – za dodatkową zgodą Użytkownika – treści dostosowanych do indywidualnych preferencji i zainteresowań. W zależności od sytuacji, podstawą prawną przetwarzania danych osobowych stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO), polegający na prowadzeniu działań marketingu bezpośredniego lub zgoda Użytkownika (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit a RODO).
- tworzenia analiz i statystyk na nasze potrzeby wewnętrzne T-Mobile takie jak badania marketingowe, planowanie rozwoju usług lub sieci, prace rozwojowe w systemach informatycznych, tworzenie modeli statystycznych – przez czas trwania umowy, a następnie nie dłużej niż przez okres przedawnienia roszczeń (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit f RODO);
- wykrywania nadużyć i zapobiegania im – przez czas trwania umowy (podstawa prawna: wykonanie umowy), przez okres przedawnienia roszczeń i czas trwania ewentualnych postępowań (podstawa prawna: nasz prawnie uzasadniony interes); Dane osobowe przekazywane przez Użytkowników oraz pozyskiwane automatycznie w trakcie korzystania z Serwisu mogą także być wykorzystywane w celach zapewnienia bezpieczeństwa naszych Serwisów oraz Użytkowników. Dane te mogą być również wykorzystane w celu zapobiegania oszustwom oraz innym działaniom niebezpiecznym dla Serwisu oraz Użytkowników. Aby uniknąć przypadków oszustw w naszym sklepie internetowym gromadzimy i wykorzystujemy dane za pomocą plików cookies i technologii śledzenia w celu ustalenia, z jakiego urządzenia końcowego korzysta użytkownik. Zebrane adresy IP są anonimizowane. Dane dotyczące urządzeń z których usiłowano popełnić oszustwo są przechowywane w bazie danych w celu zapobiegania oszustwom. T-Mobile uzyskuje dostęp do tych danych w toku procesu składania zamówienia w celu oceny ryzyka. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit f RODO).
We wskazanych wyżej celach (z wyłączeniem celów opisanych w lit. a), f) będziemy dokonywać profilowania, czyli zautomatyzowanej analizy Twoich danych i opracowania przewidywań na temat preferencji lub przyszłych zachowań (np. w przypadku profilowania marketingowego będziemy określać, którą ofertą możesz być najbardziej zainteresowany)
2. Korespondencja e-mailowa i tradycyjna
W przypadku kierowania do Administratora za pośrednictwem poczty e-mail lub tradycyjnej korespondencji niezwiązanej z usługami świadczonymi na rzecz nadawcy lub inną zawartą z nim umową, dane osobowe zawarte w tej korespondencji są przetwarzane wyłącznie w celu komunikacji i rozwiązania sprawy, której dotyczy korespondencja.
Podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO) polegający na prowadzeniu korespondencji kierowanej do niego w związku z jego działalnością gospodarczą.
Administrator przetwarza jedynie dane osobowe istotne dla sprawy, której dotyczy korespondencja (co między innymi oznacza, że Administrator nie ma intencji pozyskiwania tzw. danych szczególnej kategorii jak np. dane dotyczące zdrowia). Całość korespondencji jest przechowywana w sposób zapewniający bezpieczeństwo zawartych w niej danych osobowych (oraz innych informacji) i ujawniana jedynie osobom upoważnionym.
3. T-Mobile chat
T-Mobile Chat jest usługą internetową stosowaną w sprzedaży i zdalnej obsłudze Użytkowników. Możliwość komunikacji z konsultantem umożliwia aplikacja komunikatora, która nie wymaga procesu instalacji oprogramowania na urządzeniu użytkownika oraz do której dostęp uzyskuje się przez kliknięcie przycisku „Rozpocznij czat”.
Konsultant – pracownik lub współpracownik Administratora obsługujący w jego imieniu korespondencję z Użytkownikami – w rozmowie wykorzystuje aplikację wyposażoną w zestawy narzędzi dających mu wiedzę o rozmówcy (np. strony, które odwiedzał), ułatwiających komunikację oraz zaoferowanie możliwie najlepszej pomocy.
W przypadku skorzystania przez Użytkownika z takiej formy kontaktu, dane będą przetwarzane przez Administratora dla następujących celów:
- w celu obsługi przesłanego zapytania – podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes T-Mobile (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na obsłudze korespondencji kierowanej w związku z działalnością TMPL oraz możliwość załatwienia zainicjowanej przez Użytkownika sprawy;
- w celach analitycznych i statystycznych Administratora – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO) polegający na prowadzeniu statystyki i analityk korzystania ze świadczonych usług;
- w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi – podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO) polegający na ochronie jego praw;
- jeśli Użytkownik zdecyduje się przekazać opinie na temat rozmowy, w celu oceny poziomu obsługi zapytań przez Konsultanta – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administrator (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na polepszaniu jakości świadczonych usług.
Użytkownik może pobrać zapis przeprowadzonej za pośrednictwem czatu rozmowy z Konsultantem.
4. Kontakt telefoniczny
W przypadku kontaktowania się z Administratorem drogą telefoniczną, w sprawach niezwiązanych z zawartą umową lub świadczonymi usługami, Administrator może żądać podania danych osobowych, gdy będzie to niezbędne do obsługi sprawy, której dotyczy kontakt. Podstawą prawną jest w takim wypadku uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO) polegający na konieczności rozwiązania zgłoszonej sprawy związanej z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą.
Dla ułatwienia kontaktu Administrator udostępnia również formularz „Porozmawiamy?”, który umożliwia przeprowadzenie rozmowy na wybrany przez Użytkownika temat. W takim przypadku podstawą prawną przetwarzania danych jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO). Należy pamiętać, że w trakcie rozmowy Użytkownikowi mogą być przedstawione informacje o charakterze handlowym.
5. Kariera
W ramach zakładki „Kariera” Administrator udostępnia informacje o prowadzonej przez siebie polityce zatrudnienia, a także o prowadzonych procesach rekrutacyjnych. Ponadto istnieje możliwość zaaplikowania z poziomu konkretnego ogłoszenia, po uprzedniej rejestracji konta w serwisie.
W zależności od dokonanego przez Użytkownika wyboru, dane osobowe przesłane dla celów rekrutacyjnych mogą być przetwarzane przez następujące podmioty:
- wszystkie podmioty z grupy Deutsche Telekom, w tym także podmioty zlokalizowane poza Europejskim Obszarem Gospodarczym;
- inny podmiot z grupy Deutsche Telekom, na ogłoszenie którego przesyłana jest kandydatura;
- wyłącznie przez Administratora.
W przypadkach wskazanych w punkcie a i b powyżej każdy z podmiotów z grupy Deutsche Telekom jest odrębnym administratorem danych osobowych w rozumieniu RODO.
W przypadku, gdy Użytkownik zdecyduje się na udział w procesie rekrutacyjnym prowadzonym przez Administratora, należy zaznaczyć, że Administrator oczekuje od kandydatów przekazywania danych osobowych (np. w CV lub życiorysie) wyłącznie w zakresie określonym w przepisach prawa pracy (lub przepisach wskazanych w ogłoszeniu). W związku z powyższym nie należy przekazywać informacji w szerszym zakresie. Jeśli przesłane aplikacje będą zawierać dodatkowe dane osobowe, nie będą one wykorzystywane ani uwzględniane w procesie rekrutacyjnym, chyba że kandydat samodzielnie wyrazi zgodę na przetwarzanie takich danych.
Dane osobowe Użytkowników będą przetwarzane:
- w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, związanych z procesem zatrudnienia, w tym przede wszystkim Kodeksu pracy – podstawą prawną przetwarzania jest obowiązek prawny ciążący na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit c RODO w związku z przepisami Kodeksu pracy) – lub w przypadku zatrudnienia oferowanego w oparciu o umowę cywilnoprawną;
- w celu zawarcia i wykonania umowy cywilnoprawnej z zatrudnianą osobą na innej podstawie niż umowa o pracę – podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność do zawarcia i wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
- w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji w zakresie danych niewymaganych przepisami prawa – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit a RODO);
- w celu ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO), polegający na możliwości ustalania i dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami wobec Administratora.
Portale społecznościowe
1. Wtyczki społecznościowe
Niektóre strony z ofertami zawierają przyciski sieci społecznościowych (takich jak Facebook, Google, Instagram, Twitter, Pinterest, Xing lub LinkedIn), za pomocą których możesz polecić oferty T-Mobile swoim znajomym.
W naszych Serwisach używamy piktogramów odpowiedniej sieci mediów społecznościowych. Zostaniesz przekierowany do strony firmy na odpowiedniej platformie mediów społecznościowych po kliknięciu piktogramu. Platformy mediów społecznościowych i zewnętrzni dostawcy treści, do których można dotrzeć za pośrednictwem piktogramów, zapewniają te usługi i przetwarzanie ich danych na własną odpowiedzialność.
Aktywując wtyczkę lub link do mediów społecznościowych za pośrednictwem piktogramu wyrazisz zgodę na udostępnienie treści (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Do dostawcy mediów społecznościowych mogą zostać przesłane następujące dane: adres IP, informacje o przeglądarce, system operacyjny, rozdzielczość ekranu, zainstalowane wtyczki przeglądarki, takie jak Adobe Flash Player, poprzednia witryna internetowa, jeśli kliknąłeś łącze (odsyłacz), adres URL bieżącej witryny itp.
2. Profile T-Mobile w mediach społecznościowych
Administrator przetwarza Dane osobowe Użytkowników odwiedzających profile Administratora prowadzone w mediach społecznościowych (Facebook, Linkedin, YouTube, Twitter). W związku z tym przetwarza dane, które pozostawiają osoby odwiedzające te profile (m.in. komentarze, polubienia, identyfikatory internetowe).
Dane osobowe takich osób są przetwarzane:
- w celu umożliwienia im aktywności na profilach;
- w celu efektywnego prowadzenia profili, poprzez przedstawianie użytkownikom portali informacji o inicjatywach i innej aktywności Administratora oraz w związku z promowaniem różnego rodzaju wydarzeń, usług oraz produktów;
- w celach statystycznych i analitycznych;
- ewentualnie mogą być przetwarzane w celu dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na promowaniu własnej marki oraz poprawianiu jakości świadczonych usług, a w razie takiej konieczności – na dochodzeniu roszczeń i obronie przed roszczeniami.
UWAGA: Powyższa informacja nie dotyczy przetwarzania danych osobowych przez administratorów serwisów (Facebook, LinkedIn, YouTube, Twitter). Korzystając z aplikacji społecznościowej Użytkownik przekazuje swoje dane osobowe administratorowi takiej aplikacji. T-Mobile nie odpowiada za sposób przetwarzania danych przez dostawcę aplikacji, który posiada status odrębnego administratora danych osobowych. Zasady przetwarzania danych osobowych przez dostawcę aplikacji są dostępne na stronach dostawcy aplikacji.
Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
W pewnych sytuacjach wykorzystujemy zautomatyzowane procesy podejmowania decyzji.
Chcemy, aby Użytkownik czerpał przyjemność z korzystania z naszych Serwisów oraz mógł łatwo odnaleźć interesujące produkty. W tym celu analizujemy zachowanie Użytkowników w Serwisach, podczas użytkowania anonimowo lub pseudonimowo. Na podstawie dostępnych danych Użytkownikom mogą być prezentowane treści dostosowane do ich preferencji lub upodobań. Decyzja o prezentacji odpowiedniej treści podejmowana jest automatycznie.
W oparciu o informacje, które zostały podane przez Użytkownika oraz informacje, które o Użytkowniku uzyskaliśmy np. pochodzące z Biur Informacji Gospodarczej, Biura Informacji Kredytowej, dane dostarczone przez urządzenie Użytkownika, czy dane pochodzące z innych usług, które były lub są nadal świadczone Użytkownikowi, prowadzimy również analizy w ramach oceny ryzyka oraz wiarygodności Użytkownika. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie ma miejsce także ze względów bezpieczeństwa płatności internetowych czy przeciwdziałania nadużyciom.
W przypadku negatywnej oceny, konsekwencją profilowania może być odmowa udzielenia Użytkownikowi wybranej formy finansowania.
W przypadku, gdy będziesz poddany procesowi zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowaniu, masz prawo do uzyskania interwencji naszego pracownika, który dodatkowo zweryfikuje Twoją sytuację oraz podjętą decyzję, możesz przedstawić nam swoje stanowisko lub zakwestionować podjętą decyzję.
Okres przechowywania danych
Co do zasady okres przetwarzania danych osobowych przez Administratora zależy od rodzaju świadczonej usługi i celu przetwarzania, w tym:
- dane przetwarzane na potrzeby świadczenia usług drogą elektroniczną będą przetwarzane do czasu ich rozwiązania np. usunięcia konta z serwisu;
- dane przetwarzane dla realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora będą przetwarzane do czasu jego wygaśnięcia lub zgłoszenia skutecznego sprzeciwu względem ich przetwarzania (np. promocja marki Administratora w mediach społecznościowych).
- dane przetwarzane w oparciu o wyrażoną przez Użytkownika zgodę, będą przetwarzane do momentu jej wycofania (np. zgoda na marketing).
- okres przetwarzania danych może być przedłużony w przypadku, gdy przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed nimi, a po tym czasie jedynie w przypadku i w zakresie, w jakim będą wymagać tego przepisy prawa.
- po upływie okresu przetwarzania dane są nieodwracalnie usuwane lub zanonimizowane.
Odbiorcy danych
W związku z prowadzeniem działalności opisanej w niniejszej polityce, dane osobowe mogą być ujawniane zewnętrznym podmiotom będącym dostawcami usług na rzecz Administratora, przede wszystkim mogą być to podmioty odpowiedzialne za obsługę systemów informatycznych i sprzętu, serwisów internetowych, operatorzy pocztowi lub kurierzy, agencje marketingowe.
Przekazywanie takich danych podmiotom trzecim odbywa się zgodnie z przepisami RODO, w tym każdorazowo stosowane są odpowiednie zabezpieczenia, np. w postaci umów powierzenia przetwarzania danych.
Administrator zastrzega sobie prawo ujawnienia wybranych informacji dotyczących Użytkownika wyłącznie organom państwowym bądź osobom trzecim, które zgłoszą żądanie udzielenia takich informacji, opierając się na odpowiedniej podstawie prawnej oraz zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.
Poziom ochrony Danych osobowych poza Europejskim Obszarem Gospodarczym („EOG”) różni się od tego zapewnianego przez prawo europejskie. Z tego powodu Administrator przekazuje Dane osobowe poza EOG tylko wtedy, gdy jest to konieczne, i z zapewnieniem odpowiedniego stopnia ochrony, przede wszystkim poprzez:
- współpracę z podmiotami przetwarzającymi dane osobowe w państwach, w odniesieniu do których została wydana stosowna decyzja Komisji Europejskiej dotycząca stwierdzenia zapewnienia odpowiedniego stopnia ochrony Danych osobowych;
- stosowanie standardowych klauzul umownych wydanych przez Komisję Europejską;
- stosowanie wiążących reguł korporacyjnych zatwierdzonych przez właściwy organ nadzorczy.
Prawa użytkownika
1. Prawa użytkownika
Użytkownikowi przysługują następujące uprawnienia:
- dostępu do treści danych - czyli uzyskania informacji o celu i sposobie przetwarzania danych osobowych, kategoriach przetwarzanych danych osobowych, o odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym dane osobowe zostały lub zostaną ujawnione, planowanym okresie przechowywania danych osobowych, o prawie żądanie od administratora sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego, oraz kopii danych;
- żądania ich sprostowania - czyli poprawienia danych osobowych gdy są one błędne, uległy zmianie lub zdezaktualizowały się oraz żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych;
- żądania ich usunięcia - czyli usunięcia danych, które przetwarzane są bez uzasadnionych podstaw prawnych;
- ograniczenia przetwarzania - czyli ograniczenia przetwarzania danych w przypadkach, w których:
- osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych,
- przetwarzanie jest niezgodne z prawem a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych osobowych,
- administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobie do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
- osoba wniosła sprzeciw wobec przetwarzania - do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu osoby; - prawo do przenoszenia danych - czyli uzyskania swoich danych osobowych, które nam przekazaliście lub wskazania innego administratora, któremu powinniśmy je przekazać, o ile będzie to technicznie możliwe;
- prawo wniesienia sprzeciwu – sprzeciw może zostać wniesiony wyłącznie wobec przetwarzania danych w oparciu o prawnie uzasadniony interes Administratora (np. cel kontaktowy). Administrator zaprzestanie przetwarzania danych w tych celach, o ile nie będą istniały inne, przeważające prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania;
- prawo wycofania zgody - w dowolnej chwili można wycofać udzieloną zgodę. Od złożenia takiej dyspozycji dane będą w dalszym ciągu przetwarzane dla celu objętego treścią zgody. Należy pamiętać, że skorzystanie z tego uprawnienia nie wpływa na zgodność przetwarzania danych przez Administratora dokonanego przed wycofaniem zgody;
- prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych.
- prawo, aby nie być poddanym procesowi zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowaniu, jeżeli takie działania wywołują wobec Ciebie skutki prawne lub w inny sposób istotnie na Ciebie wpływają. Możemy jednak stosować zautomatyzowany proces podejmowania decyzji, gdy taka decyzja:
1. jest niezbędna do zawarcia lub wykonania umowy,
2. jest dozwolona na podstawie odrębnych przepisów prawa lub
3. ma miejsce po wyrażeniu przez Ciebie zgody.
W przypadku, gdy będziesz poddany procesowi zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowaniu, masz prawo do uzyskania interwencji naszego pracownika, który dodatkowo zweryfikuje Twoją sytuację oraz podjętą decyzję, możesz przedstawić nam swoje stanowisko lub zakwestionować podjętą decyzję.
2. Sposób realizacji uprawnień użytkowników
Użytkownik może skorzystać z przysługujących mu uprawnień, przekazując treść żądania w następujący sposób:
- wysyłając e-mail na adres:
BOA@t-mobile.pl – w przypadku Klientów abonamentowych
BOU@t-mobile.pl – w przypadku Klientów Prepaid
IOD@t-mobile.pl – dla wszystkich osób - telefonicznie pod numerem:
602 900 000 – w przypadku Klientów abonamentowych
602 960 200– w przypadku Klientów Prepaid - wysyłając wiadomość poprzez stronę www:
T‑Mobile: https://www.t-mobile.pl/logowanie (po zalogowaniu) - za pośrednictwem aplikacji mobilnej (Mój T‑Mobile)
- za pośrednictwem poczty tradycyjnej:
T‑Mobile Polska S.A., ul. Marynarska 12, 02-674 Warszawa
Jeżeli Administrator nie będzie w stanie zidentyfikować Użytkownika na podstawie zgłoszonego żądania, zwróci się z prośbą udzielenie dodatkowych informacji. Podanie takich danych nie jest obowiązkowe, jednak brak ich podania będzie skutkować odmową realizacji żądania.